Tuesday 23 February 2016

Coach Jaja ~ 011-28802790 : MASALAH RAMBUT GUGUR, & BERMINYAK ??? CUBALAH AQUA SHAMPOO & CONDITIONER

Assalamualaikum..

Hari nie baru berkesempatan nak update blog dan celoteh-coleteh sikit!

Tajuk hari nie agak menarik sebab berkaitan "outer" produk terbaru dari herbalife iaitu " Herbalife Aqua shampoo & Conditioner" . Ramai sedia maklum dan mempunyai masalah berkaitan rambut! tapi tak nak rawat dengan cara penyelesaian yang betul. Bukan itu sahaja, malahan mereka2 nie lebih suka berhabis wang ringgit di salon mahal dan terkemuka semata-mata nak rambut kelihatan menarik cantik & tak bermasalah.

Tahukan anda? herbalife aqua shampoo & conditioner nie BEBAS dari bahan kimia "paraben & sulfate" yang mana bahan2 kimia nie jika terkandung dalam shampoo yang kita guna akan memberi kesan pada rambut kita dalam jangka masa yang panjang. Kesan bahan kimia nie laa akan buat rambut kita gugur, kulit kepala gatal, rambut berbau, kusut, dan sebagainya. kelemumur

Details Aqua shampoo & conditioner herbalife :


"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit" 

"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit" 

Aqua Shampoo
1- kepekatan yg rendah - utk penyerapan cepat ke rambut
2- mudah dicuci - cukup jumlah buih tak perlu gosok kuat
3- free paraben sulfat iaitu free bahan pengawet yg akan menyebabkan rambut gatal dan berminyak - paraben dan sulfat berbahaya untuk jangka masa panjang
4- haruman buah2an

Aqua Conditioner
- utk semua jenis rambut dan khas untuk rambut rosak

Kandungan Shampoo :
Camelia Leaf - kekalkan kesihatan dan kebersihan dr kelemumur
Oarweed - kuatkan rambut dan bersifat antioksida
Iron - galakkan pertumbuhan rambut, sel rambut menyerap nutrien
Irish moss - kelicinan kpd rambut utk senang disikat, tidak kusut, menambahkan pertumbuhan sel dan tisu rambut


Testimoni Herbalife Aqua Shampoo & Conditioner


Yana Dayana 24 tahun 
"Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza"

"I ada masalah rambut gugur, kelemumur, kulit kpala kerap gatal2. Lagi2 I memang berhijab susah nk uruskan rambut yg sering beminyak dn rasa gatal mmg I rasa tak selesa. Bila I pakai anak tudung kelemumur byk melekat dan kdg2 I rasa malu sgt. Rambut gugur sering mnghantui sy bangun pagi tgok dkt bantal byk rambut gugur smpai rambut sy makin berkurangan dn nmpk kulit kpala.
Selepas sy jumpa syampo herbalife dan kwn sy offer utk sy cuba syampu dn conditioner nie sy rasa kulit kpala sy makin krg gatal2 dn kelemumur makin kurang. Sy tekejut dn teruja sgt kelemumur dn rambut gugur makin bekurangan. Kulit kpala sy tak lagi gatal. B4 this I garu dah mcm (monkey) hahaha. Alhamdulilah. Kini sy tampil yakin dgn berhijab dan selesa dgn rambut sy"

Nuriffah 28 tahun 
"Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza"

"Before: sy ade masalah kulit kepala gatal, rambut gugur dan kusut sebab sy bertudung...sy sudah menggunakan pelbgai jenis shampoo di pasaran tapi esmua tidak menjadi termasuk shampoo yg mahal..."

"After: selepas 2kali penggunaan shampoo & conditioner herbalife rambut dah tak gugur, kulit kepaala dah tak gatal dan rambut tak kusut lagi...sy suka sgt bau wangi shampoo herbalife nie"



 
sheera 23tahun
"Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza"

" sebelum ni sy mempunyai masalah kelemumur yang sangat banyak sampai berkeping-keping hinggakan suatu ketika saya nekad untuk potong rambut pendek dengan harapan masalah kelimumur saya hilang, selain itu sy juga selalu tukar jenama shampoo dari yang mahal murah atau sederhana..

Selepas sy menggunakan Herbalife Aqua Shampoo & Conditioner ia bagaikan magical dan sy sgt terkejut sebab kelemumur sy makin berkurangan Haha..kalau rambut kering selepas mandi pon dah tak ada laa nampk keping2 kelemumur tu.. Makin kurang dan kurang.." 


haaaa....macam mana korang! nk tunggu rambut sampai tahap kronik ke ? jangan sampai rambut tinggal sejemput dan nampak kulit kepala baru nk mnyesal tau.

setiap masalah ade jalan penyelesaian nye! jika anda tergolong dlm golongan yang mempunyai pelbagai masalah berkaitan rambut sila hubungi sy dengan SEGERA :)

ASK ME HOW ??? 
Coach Herbalife Malaysia / Coach Pengurusan Berat Badan / Ahli Bebas Herbalife 
 call/sms/whatapps : 011-28802790 ( Coach Jaja ) 

*Testimonial Produk/Pendapatan Adalah Tidak Tipikal, Keputusan Setiap Individu Adalah Berbeza-Beza. Produk Herbalife Tidak Bertujuan Untuk Mendiagnos, Merawat, Mengubati, Atau Mencegah Sebarang Penyakit !

pengedar herbalife malaysia, pengedar herbalife kuala lumpur, pengedar herbalife sentul, pengedar herbalife taman melati, pengedar herbalife gombak, pengedar herbalife selangor, pengedar herbalife batu caves, pengedar herbalife terengganu, pengedar herbalife besut, pengedar herbalife marang, pengedar herbalife shah alam, pengedar herbalife ampang, pengedar herbalife



No comments: