Saturday 4 July 2020

TESTIMONI Coach Jaja ~ 011-28802790 : TURUN BERAT BADAN LEBIH 15KG

Saya merupakan Ahli Bebas Herbalife yang mempunyai pengalaman selama 2 tahun setengah dalam misi membantu masyarakat dari segi kesihatan dan tenaga, turun berat mahupun naik berat

Misi saya adalah untuk mengubah kehidupan masyarakat melalui nutrisi. Sekiranya anda adalah individu yang saya cari dan ingin mengubah tahap kesihatan sila hubungi saya.

Anda boleh mulakan dengan mendapatkan analisa badan untuk mengetahui tahap kesihatan anda.

Di bawah ini adalah testimoni saya :


( disclaimer : result is not typical, product results may varies )

 
( disclaimer : result is not typical, product results may varies )

( disclaimer : result is not typical, product results may varies )

- Telah turun sebanyak lebih 15kg
- re-shape bentuk badan from top to bottom
- rasa lebih bertenaga dan sihat

Hubungi saya ( coach jaja ) : 011-28802790

" Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit"


ASK ME HOW : 

COACH PENGURUSAN BERAT BADAN, COACH HERBALIFE , AHLI BEBAS HERBALIFE

011-28802790 ( COACH JAJA ) 

pengedar herbalife malaysia, pengedar herbalife kuala lumpur, pengedar herbalife sentul, pengedar herbalife taman melati, pengedar herbalife gombak, pengedar herbalife selangor, pengedar herbalife batu caves, pengedar herbalife terengganu, pengedar herbalife besut, pengedar herbalife marang, pengedar herbalife shah alam, pengedar herbalife ampang, pengedar herbalife 

No comments: