Saturday 26 March 2016

HERBALIFE SKIN ( KUASAI DALAM MASA 7 HARI )


       Kite seringkali merungut tentang masalah berkaitan kulit muka seperti kusam, pucat tidak bermaya, bintik-bintik hitam. garisan kedutan bawah mata, mata panda. eye back, muka berjeragat dan sebagainya. Kebiasaan masalah sedemikian timbul apabila seseorang individu sudah menjangkau atau baru memasuki alam 30-an. Ini lebih terbukti selepas wanita yang telah mengandung & melahirkan anak. Faktor pemakanan juga antara punca utama yag mempengaruhi masalah kulit muka yang anda alami.

Oleh yang demikian kami sebagai Ahli Bebas Herbalife Malaysia ingin membantu anda dengan produk terbaru keluaran Herbalife Malaysia iaitu set penjagaan wajah HERBALIFE SKIN (HASIL DLM 7 HARI )


"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit"


kami mempunyai 3 jenis program antaranya seperti berikut : 

Program Ultimate Herbalife SKIN(Cleanser, Toner, Daily Moisturiser, Night Cream, Line Minimizing Serum, Firming Eye Gel & Hydrating Eye Cream, Scrub, Mask)

 
"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit" 


Program Advanced Herbalife SKIN (Cleanser, Toner, Daily Moisturiser, Night Cream, Line Minimizing Serum, Firming Eye Gel & Hydrating Eye Cream) 


"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit" 


Program Basic Herbalife SKIN 

"Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit"  



Yang Membezakan kesemua program ini hanyalah Cleanser Untuk Kulit Kering dan Cleanser Untuk Kulit Minyak


> Untuk Kulit Normal dan Kering

Pertingkatkan rejimen penjagaan kulit anda. Program Advanced merangkumi keseluruhan set Basic – produk kulit Normal dan Kering, termasuk pilihan produk yang akan membantu anda mencapai hasil harian maksimum termasuk kulit yang lembut, licin dan lebih berseri, serta manfaat daripada kurangnya penampilan garis halus dan kedutan.

Serlahkan kulit muka anda dengan gabungan optimum kami yang terdiri daripada Vitamin B3, Vitamin C dan E yang bersifat antioksidan, Aloe Vera dan bahan-bahan botani lain.

> Untuk Kulit Normal dan Berminyak

Pertingkatkan rejimen penjagaan kulit anda. Program Advanced merangkumi keseluruhan set Basic – produk kulit Normal dan Berminyak termasuk pilihan produk yang akan membantu anda mencapai hasil harian maksimum termasuk kulit yang lembut, licin dan lebih berseri, serta manfaat daripada kurangnya penampilan garis halus dan kedutan.

Serlahkan penampilan kulit muka anda dengan gabungan optimum kami yang terdiri daripada Vitamin B3, Vitamin C dan E yang bersifat antioksidan, Aloe Vera dan bahan-bahan botani lain.

Sumber -
http://www.herbalifeskin.com.my/ms/programs/


"Keputusan adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza" 


ASK ME HOW ??? 
 call/sms/whatapps : 011-28802790 ( CIK JAJA ) 



pengedar herbalife malaysia, pengedar herbalife kuala lumpur, pengedar herbalife sentul, pengedar herbalife taman melati, pengedar herbalife gombak, pengedar herbalife selangor, pengedar herbalife batu caves, pengedar herbalife terengganu, pengedar herbalife besut, pengedar herbalife marang, pengedar herbalife shah alam, pengedar herbalife ampang, pengedar herbalife





No comments: